Opel Hrvatima ispred Volkswagena i Fiata

Bez autora
Oct 25 2012

U Best Buy Award istraživanju tržišta za godinu 2012/2013 Opel je osvojio najveći broj glasova hrvatskih građana u kategoriji: "Automobili općenito". Na prvom mjestu, po izboru naših sugrađana, smjestio se Opel, nakon čega slijede redom Volkswagen, Fiat, Mercedes, Renault. U ovom istraživanju mjerilo se iskustvo i zadovoljstvo hrvatskih građana omjerom cijene i kvalitete različitih proizvoda i usluga. Jedna od ispitanih kategorija bila je i spomenuta: "automobili - općenito". Pobjeda Opela u kategoriji automobila u istraživanju Best Buy Award posebno je značajna kada se uzme u obzir činjenica da potrošači danas prema istraživanju GfK pri odluci o kupnji u Hrvatskoj najveću težinu daju upravo proizvodima najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Opel Hrvatima ispred Volkswagena i FiataU Best Buy Award istraživanju tržišta za godinu 2012/2013 Opel je osvojio najveći broj glasova hrvatskih građana u kategoriji: "Automobili općenito".

Na prvom mjestu, po izboru naših sugrađana, smjestio se Opel, nakon čega slijede redom Volkswagen, Fiat, Mercedes, Renault...

U ovom istraživanju mjerilo se iskustvo i zadovoljstvo hrvatskih građana omjerom cijene i kvalitete različitih proizvoda i usluga. Jedna od ispitanih kategorija bila je i spomenuta: "automobili - općenito".

Pobjeda Opela u kategoriji automobila u istraživanju Best Buy Award posebno je značajna kada se uzme u obzir činjenica da potrošači danas prema istraživanju GfK pri odluci o kupnji u Hrvatskoj najveću težinu daju upravo proizvodima najboljeg omjera cijene i kvalitete, ističe se u objavi za medije.

Znanstveno istraživanje tržišta Best Buy Award 2012/2013 provedeno je na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku po inovativnoj metodi DEEPMA – CATI - Best Buy Award, švicarske kuće ICERTIAS - International Certification Association. Istraživanje je u Hrvatskoj provedeno od strane Centra za istraživanje tržišta GfK.

Kompletno istraživanje Best Buy Award rađeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Ispitanicima u ovom istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi tržišna imena za koje smatraju da po njihovom iskustvu i mišljenju na tržištnu nude najbolji omjer cijene i kvalitete za kategoriju koja se ispituje.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik